Lees verder

Aan bod komen de verschillen en overeenkomsten tussen de CELF-4 en CELF-5 en wordt beknopt het onderzoeksprotocol van de CELF-5 doorgenomen.

De deelnemers gaan hoofdzakelijk aan de slag met het opstellen van logopedische behandeldoelen aan de hand van CELF-5-NL onderzoeksgegevens. Ook bestaat een aanzienlijk deel van de ochtend uit de behandeling van casuïstiek en interpretatie komt uitgebreid aan bod.

Leerdoelen

Na het volgen van deze training ben je:

-in staat de CELF-5-NL verantwoord te gebruiken bij taaldiagnostisch onderzoek
-bekend met de mogelijkheden en beperkingen van het instrument
-in staat SMART logopedische behandeldoelen op te stellen aan de hand van de kwalitatieve onderzoeksgegevens van de CELF-5-NL
-in staat probleemloos de CELF-5-NL digitaal in te zetten: afnemen, scoren en rapporteren

Doelgroep

De training is bedoeld voor logopedisten, psychologen en orthopedagogen met ervaring in psycho- en/of taaldiagnostisch onderzoek bij kinderen.

Trainer

Janneke de Waal

Accreditatie

Deze training is geaccrediteerd bij St. ADAP met 10 punten voor logopedisten.

Inbegrepen in de training

Trainingsmateriaal, koffie/thee en lunch.