Lees verder

De nieuwe Platform Logopedie van de NVLF is inmiddels bijna een maand online. Er waren enkele opstartproblemen, maar inmiddels is het grootste deel daarvan opgelost.

Inlogproblemen
Een aantal leden had problemen met het activeren van hun account. Er is persoonlijk contact geweest en inmiddels is iedereen benaderd over het feit dat inloggen weer mogelijk is.

Mijn NVLF
Mijn NVLF, het deel van de website waar je jouw persoons- en werkgegevens kunt inzien en wijzigen, is weer beschikbaar. Naast je gegevens kun je hier ook jouw formulieren, bijeenkomsten, werkgroepen en kwaliteitskringen beheren. Daarnaast kun je certificaten downloaden en je aanmelden voor de Verwijsgids Kanker.

Omdat je via Mijn NVLF toegang krijgt tot al deze gegevens (en dus tot onze ledenadministratie), moet je hier nog een keer inloggen. Dat doe je met je e-mailadres en het wachtwoord dat je ook op de oude website gebruikte om in te loggen bij Mijn NVLF.
Let op: afhankelijk van het wachtwoord dat je hebt gekozen bij het activeren van je account voor de nieuwe website, kan dit een ander wachtwoord zijn dan je gebruikt om in te loggen op het ledenplein van de nieuwe website.

Klik hier om naar Mijn NVLF te gaan.

Synchronisatie van gegevens
De gegevens in de ledenadministratie van de NVLF worden elke dag gesynchroniseerd met de verenigingswebsite www.nvlf.nl volgens de Privacyverklaring en AVG richtlijnen. Wanneer je een aanpassing maakt in je gegevens wordt deze binnen 24 uur verwerkt en zichtbaar in Mijn NVLF.

Niet-werkende links
Mede dankzij vele oplettende leden die het ons hebben laten weten als zij een niet-werkende link tegenkwamen, hebben we een groot deel kunnen herstellen. We willen iedereen die ons hierover heeft gemaild, hartelijk bedanken.
We zijn er helaas nog niet helemaal, dus kom je een niet-werkende link tegen óf heb je andere vragen of opmerkingen over de nieuwe website? Stuur dan een mail naar communicatie@nvlf.nl.