Lees verder
Vanaf nu kun je dit logo (zie afbeelding) tegenkomen op websites van bedrijven en organisaties die producten en/of diensten aanbieden aan logopedisten. Dit ‘leverancierslogo’ betekent dat het bedrijf of de organisatie de leden van de NVLF minstens één ledenvoordeel per jaar te bieden heeft.

Het leverancierslogo is ontwikkeld ter vervanging van de partnerschappen die de NVLF sinds 2017 had met een aantal geselecteerde partners. Onlangs is namelijk besloten de contracten met die partners voor 2020 niet opnieuw te verlengen. De ledenvoordelen wegen namelijk niet op tegen de hoge kosten en inspanningen van het bureau.

We hebben onderzocht op welke andere manieren de relaties met leveranciers voor het vak behouden kunnen blijven en blijvend voordelen voor de leden kunnen opleveren. Het nieuwe ‘Leverancier Logopedie’ logo is daarvan de uitkomst. Daarnaast krijgen deze bedrijven en organisaties een vermelding op de website van de NVLF.

Ook kunnen deze partijen adverteren in de NVLF nieuwsbrief en het vakblad. Advertenties of gesponsorde content zijn altijd duidelijk te herkennen aan de vormgeving of we vermelden dit duidelijk bij het bericht.