Lees verder
Het is bijna zover: aanstaande vrijdag is het 6 maart, de Dag van de Logopedie. De communicatietoolkit is inmiddels compleet. We zetten nog even voor je op een rij wat je allemaal kunt doen om de logopedie aanstaande vrijdag extra in het zonnetje te zetten.

Communicatietoolkit
Om met elkaar te laten zien hoe veelzijdig het vak logopedie is er een communicatietoolkit beschikbaar. Deze bestaat onder andere uit posters, afbeeldingen die je in kunt zetten op sociale media, een persbericht en een achtergrondinterview.

Je vindt de toolkit op https://www.nvlf.nl/dagvandelogopedie.

Maak #logopediehelpt trending
We willen op 6 maart proberen de hashtag #logopediehelpt trending te maken op Twitter in Nederland. Daarvoor vragen we jullie op vrijdag 6 maart tussen 9.00 en 11.00 uur een tweet te sturen waarin je #logopediehelpt gebruikt. Geen ervaren twitteraar of gebrek aan inspiratie? Dan vind je in de toolkit ook een voorbeeldtweet die je kunt gebruiken. De hashtag volgen kan ook. Klik dan hier.

Snelwegcampagne
Sinds afgelopen vrijdag is er (tot en met de Dag van de Logopedie) aandacht voor logopedie op 16 digitale schermen onder andere langs snelwegen én op de Coolsingel in Rotterdam. Op deze manier hopen we meer dan vijf miljoen passanten bewust te maken van de veelzijdigheid van het vak logopedie. Omdat het de laatste ruimte op de digitale schermen was, kreeg de NVLF deze advertentiemogelijkheid tegen een speciaal (heel vriendelijk) tarief aangeboden.

Kom jij een van de digitale borden tegen? Maak dan een foto en deel deze met ons zodat we achteraf een collage kunnen maken. (Doe dit natuurlijk niet als je achter het stuur zit, vraag het dan even aan je bijrijder). Lees hier op welke locaties je de schermen kunt vinden.

In de media
Op https://www.nvlf.nl/dagvandelogopedie houden we een overzicht bij van media die aandacht besteden aan de Dag van de Logopedie. Kom jij iets tegen wat hier niet mag ontbreken of word je zelf geïnterviewd? Deel het met ons, dan voegen wij het toe aan dit overzicht.