‘Wekelijks krijgen we op het bureau zo’n 250 telefoontjes van leden en niet-leden binnen. De onderwerpen variëren van inschrijven voor een bijeenkomst of problemen met inloggen op onze site, tot en met zorgen over dreigend ontslag of vragen over arbeidsvoorwaarden. Dit onderdeel van mijn werk als medewerker ledenservice vind ik het allerleukste. Mensen te woord staan, adviseren en zo adequaat en prettig mogelijk helpen, geeft mij een voldaan gevoel. Ik vind het belangrijk dat we als bureau van de NVLF laagdrempelig benaderbaar zijn. Ik benadruk ook altijd dat als iemand nog vragen heeft, zij niet moet schromen om terug te bellen. Veel vragen zijn gemakkelijk te beantwoorden, maar ik heb ook regelmatig leden aan de lijn die zich in een lastige situatie bevinden, bijvoorbeeld bij ontslag. Ook komen bij mij veel in houdelijke vragen over werk en inkomen binnen. Het is goed dat leden ons weten te vinden, want daar zijn we voor. Wel wil ik adviseren om op
Over de auteur
Deze auteur heeft geen beschrijving
Gerelateerde berichten
Dit zijn uw helden
Wat ons betreft zijn alle logopedisten helden, laten we dat vooropstellen. Toen wij in de nieuwsbrief…
Scherp stellen op dyslexie
Op 14 april 2023 organiseerde Stichting Dyslexie Nederland het congres Scherp stellen op dyslexie. Het congres…
Janneke de Waal-Bogers
TaalStaal 2
Op 6 februari 2015 werd door Partners in Verstaan (Auris, NSDSK en Pento), Hogeschool Utrecht en…
Esther van Niel