Log in
Kennis over klantervaring vormt een belangrijke bron van informatie om de logopedische zorg en praktijkvoering te verbeteren. NVLF ontving onlangs de resultaten van CTO-logo en een groot deel van de resultaten van de meetbureaus Mediquest en Qualizorg. Een overzicht van de opvallendste resultaten (betreft gemiddelden en alleen eerstelijns). De resultaten zijn over een periode tussen mei 2015 en juli 2016 verzameld.
Redactie

De feiten onder elkaar:

  • De verhouding mannelijke en vrouwelijke cliënten.
    Man: 54%
    Vrouw: 46%
  • 72% van de cliënten is jonger dan 13 jaar.
  • Komt de duur van de behandelperiode overeen met uw verwachtingen?
    54% zegt ‘volledig’
  • Gaf de logopedist informatie over de duur van de behandelperiode?
    52% zegt ‘volledig’
  • In 7195 van de 7941 gevallen probeerde de logopedist goed het probleem te begrijpen.
  • 88% van de cliënten die meedeed aan een onderzoek gaf aan dat de logopedist altijd voldoende tijd besteedde aan de cliënt.
  • Ongeveer 90% van de cliënten geeft aan de logopedist aan te bevelen bij familie of vrienden met dezelfde problematiek.
  • In hoeverre komt het resultaat van de behandelingen overeen met uw verwachting?
    56% zegt ‘volledig’
  • 8,9 Dit cijfer krijgt de logopedist gemiddeld van klanten!
  • Legde de logopedist dingen op een begrijpelijke manier uit?
    83% zegt ‘altijd’
  • In 40% van de gevallen gaf de logopedist ‘